Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2017 09:04 - В зоната н здрача
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 564 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.05.2017 09:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Смятайте, че чрез този постинг навлизате в зоната на здрача. Той няма да бъде завършен, защото подлежи на развитие на действията.
И изводите ще бъдат напрвени по-късно. Сега само започвам с факти. Събирм ги на едно мято и да видим до какво ще ни доведат.
И тъй, в едно по-обозримо минало, в Турция имаше протести на площад Таксим. Подкрепих ги в постинги в нета. При странно съвпдение н обстоятелствата, скоро след това и у нас почнаха протести, водени тогава от днешните реформатори, които напоследък на изборите се посрамиха. Протестът беше упорит, ежедневен и тормозеха не само съответното правителство, но и мен, минавайки в отвратителна близост до прозорците ми и надувайки футболни свирки. Всеки ден по следобедните часове тия свирки нахлуваха в дома ми. Можете да се досетите за отношението ми към протестите.
Друг факт. В Русия имаше протести, които също подкрепих.  Запомних думите на министъра им Лавров, който каза, че някои подкрепяли протестите само когато не са у дома им. Постнах, просто в нета да се чуе, да не се компрометира мнението ми - не е така. И у нас подкрешям протестите, стига да ги правят националисти. Странно, скоро след това Москва пое курс към партиите на националистите, и така до днес. Националистите се израдваха на Москва, след което пък аз се отвратих от тях. Понеже това заприлича на нов Интернционал, платен и ръководен от Москва.
Това е на ниво действия.
Сега да навлезем в същинската зона на здрача. Вчера, тук, в Блог бг, постнах мнението си за военното обучение в училище. Съдържанието - без задължителност. И сутринта се събуждам от сън със смисъл в точно противоположната посока, с характерните просташки клишета за казармата.
Не подценявайте сънищата! Кошмарът, който започна за мен, бе именно след един сън за Путин, който разказах в нета. След това започнах да се събуждам с болки и със замаяна глава, сънувах кошмари. И досега! Точно след това започнаха кошмарите ми. Не по-рано и не по-късно!
Откакто активно в нета критикувам руснаците, не знам дали има друг, който така често да ги сънува, при това, като не ги иска и не ги понася!
С този постинг давам сигнал за всички юзъри - да споделят впечтленията си на която и да е уеб страница - има ли психически натиск и зловредно влияние върху тях през нета? И не говоря само за Блог бг. В ЮТюб например. Другаде. Кои са уеб страниците, където хората се чувстват най-некомфортно? И с какво юзърите свързват некомфорта? Драги мои, на удари като посочените от мен са подлгани тези, които са неудобни някому. Ако просто псуваш в нета, може и да те цапнат, обаче само ако прекалиш и не оставяш чуждите майки да си обуят гащите.
Има ли психически натиск върху юзърите през нета? Въпросът остава отворен.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 180026
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031