Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2018 09:02 - Името на МАКЕДОНИЯ
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 607 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.01.2018 09:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Наболял въпрос - за името на Македония, и то по вина на Гърция!  Съдете сами! 1. Македония е независима държава, а една друга държава, Гърция, и казва как да се казва! 2. Гръцките претенции де факто връщат Македония оттам, откъдето тя е почнала като отделна държава. Промени ли и се името, документите, с които е призната, стават невалидни. Тоест, Македония се връща във времето, когато е била югославска република. 3. Македония не може да бъде приета в никоя международна организация, докато спорът за името и блокира това. И не мислете само за НАТО. Ами международните здравни организации? ООН? Организации по права на човека, помощи, хуманитарни организации? Инатът на Гърция превръща Македония в човек без документи, все едно, че не го има, не съществува! 4. Представяте ли си какви пари ще коства на Македония промяната на името и?  От смяната на държавните документи до смяна на лични карти, шофьорски книжки, разрешителни, всичко, което минава през митница, дори по международните магистрали, където има предявяване на документи! Това си е живо разорение за македонците! 5. В момент като този се познава кой ти е приятел и кой - враг. Аз подавам ръка на Македония. Тази държава и народът и трябва да ме различават от тези, които не ги питат какво искат македонците, упражняват натиск и продължават с тази линия на поведение - натиск, принуда, изискване. Когато става дума за нашата кръвчица македонците, аз не изисквам, а моля и предлагам. За тях това трябва да е образът на България. Силният духом не заповядва, той моли и всеки иска да изпълни молбата му, не от страх, а от ентусиазъм. Имам претенции да съм силен духом човек. А където сили не ми достигат, вярвам хората /или поне някои/ да ме разберат.
Да погледнем откъм гръцката страна. Имат област Македония и понеже на политиците от Атина не им стиска да кажат на македонците от своята държава - Сменете името на провинцията си, то по-лесно е да наритат държавата Македония.
Питам се - защо да си гръцки патриот означава да съсипваш Македония, независима и свободна държава и пет пари да не даваш за свободата и?
Разбрах кои в Гърция в момента са главните душмани на Македония /държавата/. Гръцкият патриарх /разбирай, поповете и църквата/ и военният елит. Попове и генерали срещу цял един народ на съседна тям държава. Ципрас каза, че македонска нация никога не е имало. Ципи! Имало ли е, нямало ли е, не е твоя работа. Грозно е. Македонците тъкмо се опитват /по един израз на Стефания Колева/ "да се осеферят", демек, да дойдат на себе си, и Ципрас ги рита по кокалчетата.
Кои са и какви са, нека това да го кажат македонците и Атина да не им суфлира! И аз мога да претендирам, че са българи, имали сме обща история, но не го правя, от уважение към тях и от зачитане и толерантност. Давам им шанс да разберат доброто в мен, иначе как да очаквам да ми отвърнат с добро? Не се задоволявам с натиск и насилие, това са ненадеждни методи. Пример - състезавали се Слънцето и Вятърът кой е по-силен, на гърба на един човек. Задухал вятърът, пронизвал и костите на човека. Колкото по-жесток ставал Вятърът, човекът все повече се увивал в кожуха си. Напекло Слънцето и човекът си съблякъл кожуха. Такава е работата, ако искаш някой да си съблече кожуха, сиреч, да ти има доверие, не го блъскай, подари му обич.
И самата македонска диаспора е против смяната на името на държавата Македония.
И аз съм против! ЗАЩОТО ако така научим Гърция, то могат да последват и други претенции от други държави по аналогични и по други въпроси. Откъде накъде една държава има претенции за името на друга?!
Хе. Понеже във Варна има Гръцка махала, аз пък искам Гърция да си смени името и да се нарича Българска Гърция.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 179987
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031