Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2018 10:18 - Трусишка
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 971 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нека оставим за моменмт всичката шумотевица около "преизбирането" на Путин. В цялата могъща като Деветия вал патаклама мен ме впечатли нещо, което изглежда да е само детайл. Но да видим.
Путя гневно се възмути как украинските власти пречели на руснаците, живеещи в Украйна да гласуват /за него, Путя/. "Но ние, каза Негово Величество, няма да им отговорим с нищо. Украинците са наши братя..."
Ето тук. Това е дреболийката, на която обърнах внимание. То е ясно, че е руско лицемерие заради изборите. Свяяят-свят Путлер!
Джуджето /за кратко нарично Жужа/ смени тактиката. Докато беше готов да отговори на всяко действие с двойна агресия, изведнъж се размекна.
Жужа няма потенциал за искреност и мекота, но заигра на тема "братство". Понеже завистливият му руски ум видя българския подход към македонците, които са кръв от кръвта ни. На мястото на омразата ние създаваме приятелство. И това не е лесно. Но го правим! Това са европейските ценности. Никакви териториални претенции, а напротив - сътрудничество, дори когато години наред е било трудно до невъзможно. И като гледа нас, Жужа реши да се покаже украински брат. Жужик! Жуженька! Това е комплимент за мен като български гражданин, имитираш ме, подражаваш ми, значи имам някакъв авторитет в очите ти.
Обаче като подражаваш или просто като искаш да се докараш брат на украинците, хайде да узнаеш някои разлики.
Аз не позволявам на моите българи да мислят за насилствено присъединяване на македонска територия, колкото и справедливо да изглежда това от българска гледна точка. Защото винаги питам македонците ТЕ КАКВО ИСКАТ! Ти пита ли Киев дали е съгласен да му отнемеш Крим и Донбас? Понеже у нас, София за всичко македонско разговаря със Скопие и пита Скопие какво иска, дали те са съгласни, обсъждаме въпросите и зачитаме централната власт на Македония. Ти, мойто дърто козле, си направи един фалшив референдум в Крим, и Киев никой не го попита за нищо.
На теб, Жужа, харесва ли ти някоя област от Русия да си направи референдум и да се отцепи от РФ и от Русия без да те пита? А защо правиш на украинцитете това, което не искаш на теб да ти правят?
Аз на мястото на омразата сея любов или поне приятелство, разбирателство между българи и македонци. Ти, Жужа, обратното - на мястото на някогашното братство, сееш омраза между руснаци и украинци. Защото ти не познаваш друг език, освен дрънченето на оръжия, заплахите, военщината.
Там, където ти удряш с юмрук, аз отивам с мир. Това е разликата. Не си ми в категорията, Джудже! Спокоен си само когато се чувстваш по-силен от другите. Едни конкуренти в изборите не понасяш, - изгони тези, които биха могли да те победят!
За разлика от теб, аз разговарям със и за по-силни от мен държавници, държави по-големи и по-силни от моята държава. Защото, Владимир Козелич, аз не разчитам на насилие, както правиш ти.
Как показваш на украинците, че си им брат? Върна ли им Крим и Донбас? Извини ли им се? Зачиташ ли УКРАИНСКАТА власт в Киев? Напротив, през цялото време я хулиш и се опитваш да я поразиш. Отгледа сепаратисти и ги насъскваш срещу Киев. Сееш раздор между украинците. Путя! Пупсик! Ако украинците си имат брат като теб, за какво им са врагове?!
Ти си въоръжена до зъби маймуна и маймуна ще си останеш. Крепиш се на оръжията си и затова отвътре си едно нищожество. Вечно обвинявате други народи в неблагодарност, обаче погледнете себе си! От Киевска Рус е започнала Русия, а вместо благодарност, почит и признателност, правите се, че Украйна като отделна и независима държава не съществува! България ви е донесла вярата, азбуката и книгите. А ти изпрати дедо Киро Патриарха да ни обвинява на националния ни празник. Държиш се с нас така, сякаш не ние сме ви дали азбуката, ами вие на нас! 
Не си ми в категорията, Джудже. Засега правиш едни плахи опити за добро отношение към Украйна, но - много плахи, с много лицемерие. Оценка - Среден 3. Да и то - с грехом пополам.
Хайде, настигни ме! Аз не държа оръжия в ръцете си и пак карам хората да ме изслушат. Понеже, както казах, не разчитам на насилие. Дотук и досега ти само умееш да размахваш оръжия. Слабак! А ако съдим по изборите, в които ти не допусна истинските си конкуренти, ти си и страхливец. Трус.
Значит так. За легкое продвижение к добру к украинцам - 3 с минусом. За въйборъй - Неуд. /Извинявам се, нямам руска азбука на клавиатурата си./
Стани по-добър от мен, Путя! Ако можеш. Хайде да те видя как ще пуснеш патериците, които ти разбираш като оръжия. Страх те е да проходиш, а? Страх те е да бъдеш без оръжия като мен.
Трусишка.



Тагове:   избори,   Украйна,   Путин,   жужа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 182421
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930