Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2019 07:13 - Пак за апартаментите
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 821 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 03.04.2019 07:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понеже много се шуми по въпроса за апартаментите, сега аз обръщам темата. Медиите в един глас питат управниците ЗАЩО имат апартаменти. А аз питам полицията - защо има апартаментска мафия от измамници?
Къде са ми правата за безопасност на мен, гражданина,  и на имота ми?
Ето ви пресен-пресен пример. Аз и семейството ми дадохме обява за продажба на апартамент. Междувременно се разболях и дълго време нямах възможност да поемам заедно със семейството си огледи на имота. След време срокът на обявата изтече и тогава започна интересното. Позвъниха ми брокери, представиха се - от агенция "София Имоти", Антония Петрова, а след нея ми позвъни колегата и Благовест Балджиев. Искаха оглед. Добре. Уговорихме ден и час. Дойде Балджиев. Разгледа апартамента, направи снимки. Като разбра, че не живеем я София и затова не можем да идваме по всяко време за оглед с клиенти, попита - колко често си идваме в София. Като ме питат така и настръхвам, понеже това е опит за контрол над семейството ми, да не говорим какво друго още може да си помисли човек. Балджиев питал, за да знаел как да организират огледие. Предложи да дадем ключ от жилището, което ние отказахме. Цената. Това еединственото, по което въпросният Балджиев наистина ми заприлича на брокер. Обикновено брокерите гледат да накарат продавача да намали цената, никой на пазара няма да ви даде тези пари, които вие искате. Казах - ако не се продаде, няма проблем. Няма да отстъпим, само и само да се продаде. Има и други варианти.
На българския пазар има ужасен натиск върху гражданите. От агресивна реклама, която ми казва какво да избера до ей такива брокери, които те притискат да влезеш в схемата им на действие.
Дотук можете да кажете - че какво нередно се е случило? Притиснали са ви за цената. Ееее, почакайте. Действието продължава!
Мина известно време от огледа, Балджиев си замина без да сме се договаряли за нищо, без и да се легитимира.
И същия ден, както си почивах от нервно напрежение, телефонът ми пак звъни. Обади се Натали, агенция "София имоти" Важи ли офертата ни за продажба на имот, та да кажела на мениджъра си да се свърже с нас. Отговорих - добре.
След края на разговора проверих кои брокери и откъде са ми звънили. Всичките от "София Имоти". Прибрахме се в провинцията, похарчили пари по транспорт и таксита. И пак се заех с проверки. Оказа се, че в интернет НЯМА фирма "София Имоти". Няма брокер на име Благовест Балджиев. Има Антония Петрова, едната е моделка, а другата наистина е брокер, обаче от фирма "Real Estate". Телефонният номер е различен. Колкото до Натали, тя и фамилията си не каза.
Обаче аз им знам телефонните номера и ги публикувам тук, за да знаете, че позвъни ли ви някой от този телефон, това е несъщестъвуваща фирма и измамници.
Антония Петрова - телефон +359877415700
Благовест Балджиев - телефон +359889866507
Натали - телефон +359877015800
Звъних на Натали, за да я питам, тя не знае ли, че неин колега днес ни е посетил. Никой не вдигна телефона.
При тези обстоятелства, преди да питам защо някой си имал излишна тераса или евтин апартамент, аз питам, защо няма арестувани измамници на имотния пазар. Трябва ми брокерите да ми предоставят пощенския адрес на фирмата си и да са съгласни да им преснимам документите за самоличност. Помислете - аз, клиентът, навсякъде си давам ЕГНто, а не зная нищо за личните данни на обслужващите ме брокери. Каква гаранция имам? Защо държавата и фирмите разполагат с моите лични данни и така имат гаранции, а аз, гражданинът, нямам гаранции чрез личните данни на брокерите?
Също така, да имам право да заснимам лиценза на обслужващата ме фирма, окачен на стената в съответната сграда.
И най-вече - арести и съд за измамници с апартаменти. Едно жилище в България се купува за цял един човешки живот! И аз нямам гаранции?





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 182212
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930