Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2021 21:31 - СПОДЕЛЕНО
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 468 Коментари: 5 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Въпреки че съм родена с поетична риза, аз обичам и пиша нерядко и белетристика. Искам да се върна малко назад към разказите по действителни случаи " Адвокатски бележници" и следващата със стихове и разкази, пак по действителни случаи под надслов  " Кръговрати". Естествено, книгите ми са представени от интелигентни имена в нашата литература, но не само това ги направи доста четени по света и у нас.
Разказите са по действителни приключили дела на адвокати - приятели и са много полезни за родители и деца. Финалът е неочакван. Сюжетът е напрегнат. Нарекла съм ги новели, защото са доста дълги, увлекателни и полезни. Животът е заложен в тях такъв, какъвто е и както крие опасности за хората. Почива на реалността.
След като привърших с новелите в "Адвокатски бележници", се появиха още няколко интересни съдби и ги притурих към следващата си книга със стихове и разкази " Кръговрати", защото светът се върти и ние в него по различен начин.
Сякаш хората имаха нужда от това, защото се изкупиха повече от очакваното от тези две книги.
Имам идея и то съвсем достоверна по-нататък да напиша роман, който също ще почива на факти и разтърсващи съдби.
Но засега 63-та ми книга се очертава отново като стихосбирка, защото съм по- скоро на тази вълна, а аз много обичам поезията - да я чета и да я създавам.
Фактът, че водя и литературна рубрика по националното радио, паралелно с астрологията, е едно от големите ми удоволствия. Водила съм и други рубрики, и самостоятелни предавания по друго радио  и телевизия, но тук намерих своето най- точно място, защото България е пълна и с много даровити и духовни хора и е хубаво те да се открояват и да се знае за тях.
Освен това аз съм филолог и имам обстоен поглед към историческата и съвременна българска литература.



Росица  КОПУКОВА



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - ЛИНКА ЗА ПОРЪЧКА НА МОИТЕ КНИГИ:
23.01.2021 21:34
http://www.lulu/spotlight/rossykopouk
цитирай
2. missana - Дори и само като заглавия:
23.01.2021 21:53
"Адвокатски бележници" и "Кръговрати" - тези две книги не могат да не привлекат внимание, а още повече след дадените от теб допълнителни пояснения, Роси! Ти си с мисия от Небето и в това аз съм убеден. А поезията ти е философска лирика с много висока художествена стойност, която е извън времето.
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене. За теб мога да кажа същото.
23.01.2021 22:10
missana написа:
"Адвокатски бележници" и "Кръговрати" - тези две книги не могат да не привлекат внимание, а още повече след дадените от теб допълнителни пояснения, Роси! Ти си с мисия от Небето и в това аз съм убеден. А поезията ти е философска лирика с много висока художествена стойност, която е извън времето.

цитирай
4. missana - Благодаря, Роси!
24.01.2021 00:47
Ти си безкористна и светла личност.
цитирай
5. rosiela - Младене,
24.01.2021 08:18
благодаря ти отново.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6603652
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031