Постинг
11.10.2017 14:09 -
За сметките и за кръчмаря
Кой и кога прави одит на ЕРП-тата, на Софийска вода, на Топлофикация, на телефонните оператори? Кой проверява дали сметките на гражданите не са надписани или редовно надписвани?
ЕРП-тата имат претенции, че се краде ток. Но как законът решава този въпрос? Нали си давате сметка, че не е по силите на обинковен гражданин да докаже, че токът му се краде или сметките му се надписват? Правят ти проверка на електромера или дори го сменят - и все едно че нищо не е било.
Плащаш в неползван имот ток 60 лева за месец.Работят само хладилник и фризер. Вода - ползваш я веднъж в месеца да си умиеш лицето и ръцете когато си в имота - 30 и кусур лева. И така - близо стотарка за неползван имот. И се наложи другаде да си търсим прехраната, защото в София не можехме и сметките да си плащаме.
Защо плащаме такива високи сметки за неползван имот? Член от семейството ми стоя в имота само един ден за време от цял месец, и ей ти на сметката - близо стотарка за ток и вода. По-евтино ти излиза на хотел!
Знам, че има Комисия за защита на потребителите. Обаче трябва ли да търча с жалби, и да чакам от умрял писмо, когато просто може да има редовен одит на ЕРП-та и други фирми за подобни услуги? Как държавата гарантира, че ЕРП-та, Софийска вода, телефонни оператори не вършат измами с месечните ми сметки?
Хайде да разграничим нещата. Става дума за ток и вода, неща от първостепенна важност в бита. Потреблението е масово. Същото е като цената на хляба. И трябва да се контролира, регулира и проверява от държавата, и то системно.
Защо няма и такъв вид услуга - да си купуваш карта за предплатени услуги за ток и за вода? Да има абонамент за услугите, но да има и предплатено плащане. Свърши картата - не ползвам и никой не ме отрупва с лихви на закъсняло плащане.
Не искам да се жаля от доставчиците на услуги, трябва ми редовен одит за тях, който да ми гарантира, че не ми надписват сметките!
ЕРП-тата имат претенции, че се краде ток. Но как законът решава този въпрос? Нали си давате сметка, че не е по силите на обинковен гражданин да докаже, че токът му се краде или сметките му се надписват? Правят ти проверка на електромера или дори го сменят - и все едно че нищо не е било.
Плащаш в неползван имот ток 60 лева за месец.Работят само хладилник и фризер. Вода - ползваш я веднъж в месеца да си умиеш лицето и ръцете когато си в имота - 30 и кусур лева. И така - близо стотарка за неползван имот. И се наложи другаде да си търсим прехраната, защото в София не можехме и сметките да си плащаме.
Защо плащаме такива високи сметки за неползван имот? Член от семейството ми стоя в имота само един ден за време от цял месец, и ей ти на сметката - близо стотарка за ток и вода. По-евтино ти излиза на хотел!
Знам, че има Комисия за защита на потребителите. Обаче трябва ли да търча с жалби, и да чакам от умрял писмо, когато просто може да има редовен одит на ЕРП-та и други фирми за подобни услуги? Как държавата гарантира, че ЕРП-та, Софийска вода, телефонни оператори не вършат измами с месечните ми сметки?
Хайде да разграничим нещата. Става дума за ток и вода, неща от първостепенна важност в бита. Потреблението е масово. Същото е като цената на хляба. И трябва да се контролира, регулира и проверява от държавата, и то системно.
Защо няма и такъв вид услуга - да си купуваш карта за предплатени услуги за ток и за вода? Да има абонамент за услугите, но да има и предплатено плащане. Свърши картата - не ползвам и никой не ме отрупва с лихви на закъсняло плащане.
Не искам да се жаля от доставчиците на услуги, трябва ми редовен одит за тях, който да ми гарантира, че не ми надписват сметките!
Оставката на кабинета не решава проблема...
От 3 до 6 месеца работим ангария за моно...
ДКЕВР увеличи цените на тока от 1 юли
От 3 до 6 месеца работим ангария за моно...
ДКЕВР увеличи цените на тока от 1 юли
Няма коментари