Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2017 03:33 - Малка нощна музика
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 1126 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 25.10.2017 00:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В долини тихи йе васица мала... Има една прекрасна словенска песен. Всичко спи и само месецът свети, се казва. Ей за това говорим. Сега е такъв час. И аз си кукувам пред компютъра. Тихичко. Жилището е пълно с народ, по двама в стая. Като в цигански катун /впрочем, и енергията е близка до това/.
Хайде, едно по едно.
Защо не спя? 1. Събудих се по обичая си от лоши сънища. 2. Боли ме глава. Дясно слепоочие, дясно око. Боли. 3. И без това боледувам от няколко дни. Това в момента е "черешката на тортата". Върхът на вулкана.
А започна всичко с обикновена свещ, която си купих от Велинград, в магазин "Приложна магия".
В предишен постинг писах за руските ми неволи - след неблагоразунието ми да си разкажа в БЛИЦа сън за Путин, мацнаха ме през нета по мозъка и оттогава всякакви мъртъвци, всякакъв негатив, самият Путин, и пак негатив - извървяха се през сънищата ми. Не спя нормално. Тревожни сънища, събуждаш се като пиян морков. Такива неща. И след тая руска "красотийка" аз си знам как спя.
Купих си свещ от Велинград и дори казах на продавачката за оплакванията си от сънищата. Запалих свещта и - мале мила! Вместо да се успокоя, сънищата станаха още по-агресивни! От което се оплаквах, вместо да изчезне, стана още по-лошо!
Облизвах си раните като куче. Разболях се. Като в омагьосан кръг - лоши сънища, кашлица, треска, диария, пак треска. И много главоболие. Вратът ми, краката ми - нищо здраво не ми остана. И пак се влачих като куче - облизвах си раните и търсех какво да правя. И така, насред лекарства, чайове, както си лежах като парцал в леглото, връхлетя ни и хазяинът. Да, ние живеем под наем, дълга история. Иначе разведен, човекът си живее в Пирдоп, и то сам. Сега е тук, играят си на семейство, иначе по домовете си той, бившата му и синът му са си отделно, идват, за да разсмърдят енергията в квартирата ни. И точно така е - усещам кофти промяна в енергиията на жилището. Но това, да речем, няма субстрат. Другите "красотийки" са си съсвем осезателни и достъпни за сетивата. Ключовете за лампите и за вентилатора на двете бани са свързани. Цък при нас и угасва при хазяина. И обратно. Един бойлер - две бани. Един електромер! Кухнята е тъмно помещение. Без прозорци. Цък при нас - угасва и в общия коридор. Сега е нощ. Хазяина го дразни светлина в коридора. И ние ходим в тъмното до тоалетна през кухнята.
През цялото това време аз боледувам и кашлям ли, кашлям, бухам и не спирам. В жилището има бебе /хазяйското внуче/! Предупредих за болестта си. Нямало значение. Добре. Поне предупредих.
Ситуацията е, както се казва, за едни сватба, за други брадва. Докато аз гоня мъртъвците от сънищата си, хазяинът си прави развлечение и си играе на семейство, което в реалния живот е зарязал и приключил. Миналия път доведе друга жена, чехлите и са още в коридора, но аз си мълча, да се оправя сам с жените си. Въпросът е поне физически да съм в състояние да издържам инвазиите на чужда енергиия.
Радвам се, че не спя. Сънищата ми са гадни. Да имаше как две слънца да греят над Земята и никога да няма нощ.
Красива е словенската песен. Разбира се, няма да я слушам точно насред народа в жилището, дори и безшумно, на слушалки. Нямам нужда. Просто хубава, много хубава асоциация. Все пак, трябва да има нещо хубаво, нали.

P.S. Негативът в сънищата ми намаля, но не е изчезнал. Хазяите си тръгнаха. Мноооого ще ми липсва хазяйският син Петко да се развява из жилището гол, само по едни плувки. Човекът е тъкмо разгонен и прави великолепен безплатен мъжки стриптийз. Малко весело за нас, захлупените, които не се разгологъзяме така. Това са то прелестите на съвместното съществуване.






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 180147
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031