Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2018 01:35 - Тоалетен сюрприииииз
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 500 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.01.2018 22:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ранните часове на 6 януари 2018. Мила родна картинка... Вече е празник, току-що настъпи. И аз пак давам нощна вахта. Правилно, пак хазяите. Този път хазяйският син Петко заедно с жена си, с бебето, с балдъзата и баджанака. Баща му нареди по телефона да включим бойлера. Напомням, ние наемаме половината апартамент, но водомерът и електромерът е един, баните-тоалетни - две, долепени с обща стена, с един вентилатор и с един бойлер. Тоест, ние плащаме къпането, храненето и отоплението на хазяите, когато те решат да дойдат.
Пак не спя. Ами как. Боли ме коремът. Този път нямам грип. Обаче от сума време съм на лекарства заради диария. И пак ме присвива, боли и съответно, дежуря в тоалетната. Не включвам всичкото осветление, тихомълком, да не преча на никого. Но не гарантирам дали не е упорит вирус с диария. Бебето в момента е някъде вън с родителите си, а те са по живот. Дошли да си изпразнуват Ивановден, понеже една от гостенките е Йоана. И може да се приберат с диария, нали вече казах, дори вентилаторът на баните-тоалетни е един и същ. За бебо не знам, той си има родители, те да му мислят. Писна ми да ги уведомявам за болестите си. Така е - докато си бяхме в своя дом, боледувах си тихо и кротко, никой нямаше и представа за проблемите ми със здравето.
А боледувам много, защото животът ми е тежък, несигурен, с години така. И се наложи да живеем другаде, защото в София всичките ни доходи бяха 700 лева, а месечните сметки са публикувани пак в тоя блог, може да се види.
Боледуват и други членове на семейството ми, и то хронично. Аз съм с настинките и вирусите, главоболия и кошмари. Само последните не са заразни, обаче те провокират заразните болести, тъй като изтощават организма.
Казано накратко, пак кукувам пред компа, този път с коремни болки и диария. Лекувам се и не помага. И пак хазяйското бебе е тук. И не сте прави, ако мислите, че гледам да разкарам хазяите заради тока, който харчат на наш гръб. Аз губя само пари, а те рискуват здравето на бебето. Не ми се ще да съм причина за последното. Така става, когато някои хора хем искат да дават под наем, хем да го удрят на живот. В едно и също жилище. Аз си разбрах грешката и няма да я повторя. Няма повече да допусна половинчати работи, когато наемам квартира. И който казва, че не всичко е пари, приятелю, лъже.
П.С. Прибраха се към един часа с бебето, включиха прахосмукачка, тя и тръшкащите се врати събудиха и разреваха бебето, дори и да е било заспало до този момент.
Аз съм като кукуряк, коремът не ми дава да спя. Имам готовност с нощна лампа. ако угасят крушките с общ ключ за коридира и за пътя ми към тоалетната. Коридорът е хазяйски, а осветлението там е свързано с осветлението в квартирата. Имам нощна лампа, за да не се спъвам, бързайки по зова на природата.
Защо си разказвам битовите неволи? Защото са характерни за българската действителност. Дават жилището под наем, обаче гледат ако може да минат метър за сметките. Повтарям, грешката е моя, аз не биваше да допускам това.
А в съседната стая пак нещо бучи и бебето не спи в 1:27 през нощта. угасиха осветлението в коридора и стаята при мен потъна в мрак. Добре, че по-рано предвидих това.
ОК. Прекратявам с писането. ТОАЛЕЕЕЕЕТНА....
П.С. Първите 30 минути на 7 1нуари 2018. Тази нощ няма да се спи. Легна ли си в лег;лото, и веднага позиви за тоалетна. Няма да лягам, няма да спя.
П.С. Петко и компания си заминаха, сега тук е самият хазяин Павел. Мълчи и тихомълком вечер или нощем се измъква понякога. И аз си мълча, той си зане какво прави. Тази сутрин например се върна към 9:30 и веднага в тоалетната. Вероятно е нощувал някъде другаде. Човекът е ерген, живее му се и на него. Няколко негови слабости вече познавам. Тоя човек обича жените, не обича да е сам, синът му Петко го командва. Павел иска да помага, обаче когато помага, оле мале. Пада си тарикат, използва хората /вих примера с единствения електромер и водомер в апатрамент, даван под наем. В момента ние му поемаме разходите за тока и водата, е, защо да не стои тук. Дава по някоя двайсетачка за ток по време на престоя си, но ние в София и за ден-два престой месечно плащаме по 60 лева също месечно, а за вода за същото време - 30 лева, без да сме на база!/ А, да. Прави ми впечатление, че Павел и Петко сякаш се състезават кой кога да дойде и интересното е, че те разбират това като доминиране над нас, квартирантие. Излъчването им е такова. Защо са избрали точно върху нас да си наточват ноктите? Е, ми така е по-лесно. Някой друг да отпере негатива. Иначе Петко си доминира над баща си, и без нас Павел ще трябва да понася по пълна програма. Аз защо се занимавам с това? Защото ме засяга! От техния негатив, когато който и да е от тях е тук, почвам да боледувам, да не ми върви, съсипват ми енергията. А аз съм на тоя принцип - не ме закачай, и аз няма теб. Вярно, няма да повишавам тон и да влизам в разни филми. И ето, тук викам с вси сили - "Цар Троян има кози уши!" За мен лично това е напредък. Защото години наред страдах и мълчах, едва оцелявахме сред чуждите хора. 
Тоалетна.



Тагове:   вирус,   неволи,   болести,   сметки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 182240
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930