Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2018 15:37 - ТВ сага
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 410 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нова ТВ си смени собственика и започнаха промени. Шефката Вяра Анкова възнамерява да смени Гала, причината - нисък рейтинг на предаването. Това дотук мога да го разбера, макар че харесвам Гала. Обаче като видях с кого Анкова смята да замени Гала, песимист съм. Георги Любенов. Ама тоя човек е скучен! Аз и в момента не го гледам в Канал 1. За жените, които се спрягат за негови екранни партньорки, няма смисъл да говорим. Нито една от тях /включително и Зейнеб/ няма това, което има Гала - лице, екранно присъствие, имидж. 
За съдържанието на предаването. Лично аз като зрител, не всичко в "На кафе" следя от и до. Обаче е имало случаи, когато гледам на запис и връщам записа, за да си водя бележки за определен вид лечение, особено с природни средства. Упражненията на Кобилкина за женска енергия. Самата Кобилкина е трудно поносима, но знанията и са друга работа....
Като ориентир се прави съпоставка с бТВ и предаването "Преди обед". Имало по-голям рейтинг. Те са боза в общи линии, гостите им са скучни. Обаче там има Сашо Кадиев, който макар и с визия на Хари Потър, тоя човек е артист и има подходящо излъчване. 
Другият в бТВ, който е в друг ресор, но също с много подходящо излъчване, е Хекимян. Тия двамата поддържат огъня в бТВ сутрин. В канал 1 е Иво Никодимов. 
Сега пак ще дам берзплатно една идея за Анкова и за другите телевизионери. 
Скъпа ми госпожо Анкова. Тъй като не на мен ми плащат да гледам телевизия, а обратното, аз плащам, гледам каквото и когато си искам. Възползвам се от фукнкцията на телевизора за повторение на запис. Даа, рекламите ги отсвирвам. Е, ми те ми лазят по нервите. Нито тематично, нито по какъвто и да е друг начин са свързани със съответното предаване. Това е все едно, госпожо Анкова, ако аз, както ви говоря спокойно и разумно, изведнъж почна да ви викам каква е тая жажда в Африка при наличие на толкова много водоизточници. По същия начин зрителите възприемат рекламите. За да има полза и вие да си докарвате заплатите с тия реклами, не пускайте рекламите така брутално.
Сега към тв предаванията. Гледам доста сутрешни предавания за запис, понеже ако не ми харесва, превъртам записа нататък. Кое остава за гледане? Това, което наистина ми харесва. Защо става така? Защото, както забелязах, в сутрешните предавания, включително и при Кадиев и Стоянова по бТВ, говооорят и предъвкват едно и също нещо, сякаш таргетът им са олигофрени. За да се гледа едно предаване отначало и докрай, трябва всяка реплика в него да е значима от комуникационна гледна точка. И всяко действие също. Езикът на тялото на водещите. Правете като мен, госпожо Анкова. При анализ на едно предаване, гледайте го на запис. Аз на ваше място дори ще отида още по-далеч - ще си наема зрители, от които се иска да гледат телевизия и да се държат както е обичайно за тях. Ще следя с какво от живота всеки отделен зрител свързва всяко отделно предаване, което гледа. Последователността на гледаните продукции. Кое след кое и защо е гледано. И коя тв продукция към какво подтиква зрителите, каква нагласа им създава. 
Знаете ли какво става, когато първокласник се обучава да пише? Малкият човек не е свикнал, няма навици дори да си седи мирно на чина. Абстрактните понятия са далеч от ума му, и много скоро му писва. Вниманието му е крехко. И какво става? "Няма да пиша!" Добрият учител "улавя" още първите признаци на това поведение и не му позволява да се разрази нататък. Бори се за вниманието на хлапето. 
На мен, зрителя, не можете да ми издърпате ухото и да ме накарате да гледам телевизия. Борете се за вниманието ми. Трябват ми тв водещи с подходящо излъчване, значими от комуникационна гледна точка предавания, отговарящи на интересите ми. 
Докато не направите нещо в тая посока, и да изгоните Гала, и маймуни да докарате в студиото, все тая. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 182848
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930