Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2019 19:28 - Руската излагация
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 623 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
РУСИЯ ТРЯБВА ДА БЪДЕ РАЗРУШЕНА .... и на обломках самовластия...   9 Септември 2019 Днес компютърът ми бе атакуван през интернет, за да не мога да публикувам постинги в следните страници: Блиц, Днес, Блог.бг Формално имам интернет, а реално постинг не се получава поради проблем с връзката. И така става всеки път, когато опитам да публикувам каквото и да е. 
Преднамерено агентите на Путин в България заглушават гласа ми, защото Москва е планирала за този ден мощна атака върху България. Изложбата в руския некултурен център в София. Чак и по БНТ я обсъждаха.  Сигурни ли сте, господа, че в ДАНС няма руски агенти? На такива атаки съм била подлагана и друг път, в ключови според... някои хора моменти. Руснаците са долна пасмина, и го доказаха и днес. Освободили ни от монархо-фашизма и от нацизма. Добре, Путин. Желая на Русия същото освобождение, каквото сте ни причинили вие през 1944. По същия начин някой чужд, вас така да ви освободи, като ви окупира и ви задушава мнението, самоизявата и реализацията! У вас, в Русия, да се разположат чужди войски и да ви кажат, че ви освобождават! Амин! Юрий Борисов бил арестуван като руски шпионин, и русолизците вместо да се радват, че тоя гад не е осъден на смърт, както обичайно правят по света с шпионите, то вдигат вой - как имал деца и бил болен. Ми тогава що не си седи на четирибуквието?
И кой защитава Юрката пред БНТ? Светлана Шаренкова, бивша съпруга на изгонен от България руски шпионин, наградена от Путин с орден. Тая направо така вони на нафталин, че да припаднеш от вонята и. Ах, как умилително ми ги каканижеше - баща и бил в затвора преди 9 септември, а па ако не била тая дата, и тя нямало    да се роди. Ами да не си се раждала, ма! Да не би да ми липсваш? И да погледнем в досието отпреди 1944 г. на баща ти, пача с пача такава, какво пише там - по каква причина е осъден? Понеже аз знам един крадец, лежал в затвора по онова време, а като видял накъде отива работата, избягал при партизаните. Беше активен борец. Вичо Аврамов. Чувам от дъщеря му, че внукът му работел СЕГА за тайните служби.  Такива сте всичките - бояджии и използвачи. Ти, Светлано, от СДС, та в БСП. И все с парите си вървиш. Интересно, как се учи в Москва в ония години и защо докато ти се развяваш по държавните мазни кокали, аз работих на село? Няма Москва, няма София. Имаше шибано комунистическо разпределение.    Трябва да има справедливост, Светлано. Няма значение кога, но ще те видя теб да преподаваш руски в турско село или в циганско гето ЗАВИНАГИ, а Русия ще я видя разрушена! Амин!
И като обобщим, кога ми се е случвало да съм обект на атаки и блокиране в нета? В навечерието на избори. Сега навечерие на избори ли е? Да. Кой ме атакува и блокира? Русофили, понеже позицията ми е твърде критична към Русия. 9 септември бе ден, на който не толкова българите, колкото руснаците отдават значение. Твърдя, че предстои руска намеса в изборите у нас и тя трябва да се пресече из корен. Затова спешно трябва закон, по който шпионите като Юрий Борисов да бъдат пращани в затвора. 
Крайно време е България да махне от килера си руските скелети. Нуждаем се от прочистване - у нас има не просто симпатизанти на Русия, но и нейни агенти. Решенията на властта го доказват. Нито един руски гражданин не е експулсиран от България по случая Скрипал. Македонските тайни служби доказват, че у нас работи руски център против Македония. София все едно, че не е чула. Искате ли Македония на своя страна или не? 
Властта прекалено много жали руснаците и ги оставя да правят у нас каквото искат. Изложбата, с която руснаците отново посипаха нафталин и я свързаха с 9 септември. Впрочем, след като ме блокираха вчера, аз напсувах и празника, и Русия, и руснаците. 
По повод руската изложба у нас:
Выставка - хуйня, а фотографы - пидорасы.   



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 180047
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031