Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2019 07:17 - Любовно писмо до кмета на Велинград
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 612 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Господин кмете!
Вече писах в този блог за проблема с бездомните животни в поверения ви град. Ето какво ми си случи снощи. Беше късно и всички, освен мен вече спяха. А моите всички са все момчета, включая и котето. Преди да си легна и аз, реших да проверя нещо в компютъра си. Приближавам се и чувам: "Мяууууу". Помислих, че е нашият котарак. А като разбрах, че не е, отидох в другата стая да проверя. И какво? Във всяка стая по котка! Вдигнах къщата на крак и взехме да обсъждаме как чуждото животно е проникнало у дома и какво да го правим. Докато се чудехме, то се изкатери по импровизирания ни комарник, намери си дупката, през която се бе вмъкнало, излезе навън и хукна по парапетите на неостъклените хорски тераси. 
Сега не смея да отворя ни врата, ни прозорец. И това - защото в града няма приют за бездомни животни. 
Аз, господин кмете, не съм баба, отглеждаща 15 котки. Мога да се грижа само за една котка и го правя с удоволствие. Повече от това не ми е по джоба. 
И нямам гаранция, че друго или същото бездомно животно няма да проникне в дома ми. Притеснявам се от паразитите на скитащите котки и кучета. 
Много ви моля, помислете за приют за животни. Предлагайте от тези животни снимки по местните хотели - ако някой иска, да си осинови някое.
Аз нямям нагласата на селяните, които ритат котките и псуват кучетата. Предлагам проблемът да се реши цивилизовано. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 182200
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930