Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2020 13:39 - Ах ти, красавецо мой
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 405 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Станахме жетви на т.нар. flood атака. Първоначално, след като разбрах, че спирането на интернет услугите е наказателно, наивно попитах интернет доставчика си - къде сме сгрешили, че да не го повтаряме. Човекът прие въпрожсите ми твърде лично, смятайки, че споря, А аз просто си изяснявах ситуацията. И си изясних.
Един от семейството ми играе някаква игра, където е и бил нападнат. И работата не опира в това, дали си се сдърпал с някого, дали си напсувал някого или си ядосал някого. Понеже предходната атака беше над компютъра на прияател на сина ми, с когото синът ми си споделя сайта в YouTube. Сайтът разгромен и авторските видеа - изтрити. Някой е унищожил труда на сина ми от завист, от злоба, от алчност. Така е - когато някои хожра не са достатъчно талантливи, те се опитват да съсипят чуждия труд и чуждия талант, от завист. 
Така че flood атаката е продължение на нечии чужди нападки над компютъра ни. 
Попитах интернет доставчика си - защо хакерите не попадат под ударите на закона? Защото били някъде в другия край на света, може би били хлапета, игпаещи си с кредитната карта на татко. 
Е, добре. Защо ако гражданинът на България Иван Драганов Петков, ако извърши кибер престъпление, доставчикът на интернит е длъжен да даде неговото IP на полицията и гражданинът ще си плати по пълна програма, а анонимни хакери от света си вилнеят безнаказано?! Как може САЩ и Турция да изискват от нас наши граждани, за да ги съди чуждестранин съд, а ние да не можем да изискваме депортация на чужди граждяани-хакери? И ако някое хлапе използва парите на татко си и вилнее, то таткото да бъде депортиран и съден у нас! Роднините светкавично ще изпратят хлапето в поправително или във военно училище, откъдето ко пелен цето няма да излезе до пълнолетие. 
Тъй като според интернет доставчика ми, това е утопия, стана ми ясно, че по въпроса Бог високо, цар далреко. Ако искам интернит сигурност и имам пари колкото една банка, мога да си платя за допълнителна услуга сигурност. Но интернетът ще е бавен.
Добре. Аз имам и опции за действие в случаи, когато законът не ме защитава. Тоази постинг е просто за изпускане на парата. И бонус за врага ми. Следващият път бонус няма да има. Тоя, дето ни е атакувал, е крадец, завистник и леке, напада в гръб и има животни, дето са по-човечни от него. Добре, го вно. Щом искаш, ще си говорим на твоя език. Аз съм там, дето не предполагаш, че съм. И обичам приспивните песнички. С времето ще разбиереш. Наслаждавай се на бонуса, защото само сега го имаш.





























Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 182003
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930